FORD RAPTOR EVENT CAR

Klient: British American Tobacco

Rok: 2022

V roce 2020, v době plné vládních proticovidových opatření, jsme dostali od klienta zadání: připravit projekt, který při splnění všech vládních opatření dokáže efektivně propagovat klientův produkt. Bylo jasné, že s velkým open-airem to asi nevyjde, a tak jsme připravili formát o něco skromnější, který se zároveň může dobře využít i v lepších časech.

03
Rozhodli jsme se pro přípravu eventového automobilu. Pokud to aktuální pravidla dovolí, tak z korby hraje DJ a takové auto už se nedá jen tak přehlédnout. Základem je samozřejmě vybrat vhodný vůz, který na první pohled zaujme. My jsme zvolili Ford Raptor.
S klientem jsme vyřešili veškeré požadavky a celkový systém odbavení akce. Zadání pro nás znělo vytvořit kompaktní auto, které jen s jedním technikem odbaví celou akci. Aby se na autě nemuselo neustále něco připojovat a po akci odpojovat, umístili jsme na střechu vozu box s reproduktory a s DJ vybavením, který stačí připojit jedním kabelem ke generátoru umístěném na korbě. Zvuk pak pokrývá 360 stupňů kolem auta.
Auto musí být co nejvíc soběstačné, aby mohlo fungovat i v místech bez elektrického připojení. Pro přísun energie jsem zvolili agregát o výkonu 2,5 kW, ten je na odbavení našich potřeb dostačující.
Pro dostatečnou vizibilitu značky jsme nechali polepit auto matnou folií a na ní ještě nechali nalepit speciální reflexní polep, propagující konkrétní produkt. Díky tomuto postupu se dá auto kdykoliv jednoduše přebrandovat. Dále jsme nechali na korbu vyrobit zvětšeninu produktu, dle přání klienta, samozřejmě svítící.

Další case studies