Grape festival

Klient: British American Tobacco

Rok: 2025

Lokace: Letiště Trenčín

Eventsupport: eventová produkce, technická produkce, stage design, kreativní koncept

Druhý rok spolupráce značky Glo s Grape festivalem přinesl opět něco výjimečného – vznikla Glo zóna, která se svou velikostí i vizuálním pojetím patřila k nejvýraznějším místům festivalu.

Na ploše téměř 2200 m² jsme vybudovali komplexní zónu, jejímž dominantním prvkem byla 14metrová vyhlídková stěna z lešenářské konstrukce. Součástí byla i DnB stage se zastřešením 30 × 15 m, na které vystoupili interpreti jako Culture Shock, Pola & Bryson, Macaque nebo Changing Faces.

V rámci Glo stage byl nainstalovaný zvukový systém L-ISA a proběhlo zde i první použití laserových světel Ayrton Kaylami, čímž se stage posunula technologicky na zcela novou úroveň a nabídla návštěvníkům výjimečný audiovizuální zážitek.

Velký ohlas sklidily i naše ikonické 5m Glo kruhy, které jsme letos umístili přímo na runway – a byly tak doslova nepřehlédnutelné. Zónu doplnily dva bary, dva prodejní stánky a řada aktivit, které dotvořily kompletní festivalový zážitek.

Jak atmosféra Glo zóny vypadala v realitě, se můžete podívat v našem fotoreportu.

Další case studies