GLO HYPER X2

Klient: British American Tobacco

Rok: 2022

Launch nového produktu Glo Hyper X2 od British American Tobacco. Dvě top-class akce. Jedna v Bratislavě na Pontonu – místě s krásným výhledem přes řeku na Bratislavský hrad a druhá v Praze na holešovickém Výstavišti.

Už nějakou dobu jsme vyhlíželi akci pro kterou by bylo vhodné použít systém L-ISA – immersive sound art od L’acoustic, pro který náš zvukař Juraj Košuda získal v dubnu 2022 certifikaci.

Klient přišel se zadáním, které od prvního okamžiku směřovalo k něčemu, co jen tak host na eventu neuvidí. Chtěl příchozí překvapil “wow” efektem po všech stránkách a pro všechny smysly. Věděli jsme tedy, že budeme tvořit zcela unikátní zážitek, kde hyperrealistický zvuk, který L-ISA vytváří vynikne naplno. Spojili jsme se s hudebním producentem Radimem a vizuálním umělcem Honzou Hladilem, u kterých víme, že je to sázka na jistotu a naše spolupráce vždy šlape jako hodinky. Nakonec jsme ještě zapojili akrobatickou skupinu Loser a vzniklo jedinečné dílo na které jsme pyšní!

Vzniklo tak 3D představení s holografickou projekcí ve spojení s tancem a hudebním podkladem na míru od Radima a celá tato podívaná byla streamovaná na sociální sítě klienta. Mimo jiné se taky jednalo o první použití systému L-ISA pro komerční projekt v České republice.
Event byl kompletně v naší režii, od výběru lokace přes technické odbavení zvuku, světel, video streamu, sestavení programu, odbavení brandových zón až po zajištění ubytování, stagehands a security.

Logisticky se jednalo o náročné eventy především proto, že se jeden uskutečnil v Bratislavě a druhý v Praze a to pouze s týdenním rozestupem. Oba prostory bylo třeba upravit pro naše potřeby. Pro co nejlepší akustický zážitek jsme místa kompletně vysametovali. Prostory jsme vybavili designovým nábytkem a vhodné nasvícení doladilo celkovou atmosféru.

Dle reakcí návštěvníků byl launch jedinečným uměleckým zážitkem. Celá energie, která byla do projektu vložena, se vyplatila a my jsme si ověřili, že technologie L-ISA skutečně dokáže event a celou jeho atmosféru posunout o level výš.

Další case studies