GLORCHESTRA 2022

Klient: British American Tobacco

Rok: 2022

Druhý ročník akce Glorchestra se stal znovu naším největším projektem roku, a přestože jsme už velkou část práce znali z předchozího ročníku, přišly nové výzvy, se kterými jsme se museli popasovat. Teď s odstupem času můžeme říct, že akce byla úspěšná nejen z pohledu počtu návštěvníků, ale i z technické a organizační stránky.

Glorchestra 2022 – to bylo 6 lokací – zámek Slavkov, Výstaviště Praha, hospitál Kuks, hrad Švihov, zámek Orlík a Dolní oblast Vítkovice. Výstaviště Praha, hospitál Kuks a zámek Slavkov jsme pro jejich loňskou super úspěšnost zařadili znovu. Hlavním cílem akce opět byla finanční podpora památek, tzn. veškeré peníze ze zakoupených vstupenek putovaly na revitalizaci navštívených míst. Pražská zastávka v kontextu aktuálního dění rozdělila částku na dvě poloviny a jednu věnovala na obnovu NP České Švýcarsko, které v tu dobu zastihl devastující požár.

Pro nás to byla skvělá možnost ukázat, v čem je Eventsupport nejsilnější. To je zorganizování akce jako kompletního kompaktního celku. Od vytipování a zařízení lokací, stage designu, sound designu, kompletního personálního zajištění, oplocení, toalet, elektrifikace, odbavení vstupů, navigace, bezpečnostních plánů, logistiky umělců, klientské zóny a chill zóny, až do posledního brandového detailu.

Na návštěvníky čekala krásná místa s možností jejich prohlídky. Dále námi produkovaná instalace od Milana Caise – KVADRO, mohli se seznámit s produkty našeho klienta v pop-up stánku VEB naší výroby, a občerstvit se ve stáncích s prémiovým jídlem a pitím. Doprovodný program tentokrát oživilo uskupení LOSERS a jejich akrobatické vystoupení. Pak už přišel DJ, který návštěvníky naladil na samotný vrchol večera – na stagi, která byla vytuněná naším light-designem, se odehrálo vystoupení Glorchestra.

Přibyla transparentní led obrazovka, celá stage se o něco zvětšila a to i proto, že jsme měli kompletní kapelu a devatenáctičlenný orchestr pod taktovkou dirigenta Alexeje Aslamase. Odehráli hudební dílo, které zpracoval Radimo ve spolupráci s Janem Šiklem. To kladlo velký důraz na zkoušky a perfektní time-management přestavby během akce. V rámci celého vystoupení návštěvníci slyšeli sety Vladimira 518, Bratrů, Ty Nikdy Labelu, Katarzie a Tata Bojs.

Zcela jedinečnou, nepřehlédnutelnou a velmi fotogenickou součástí každého areálu byly velké světelné kruhy naší výroby, které jsme doplnili ještě o kruhy sedací o rozměru 3 m v průměru. V tomto roce byla novinkou chill zóna, která byla součástí areálu na každé zastávce.

Celá akce zahrnuje nespočet hodin preprodukce, kdy hledáme vhodné lokace, vymýšlíme stage, rozvržení areálu, zvukové a světelné efekty a mnoho dalšího. Můžeme ale znovu říct, že to stojí za to! Byly nám odměnou dvě zcela vyprodané zastávky na hospitálu Kuks a v Praze na Výstavišti. Vlastně i nejnižší  počet návštěvníků překonal v tomto roce loňskou nejvyšší návštěvnost. Přes 30 dní na place, 38 techniků a dalších pomocníků, 5 nákladních aut, 6 vleků a 8 dodávek, více než x tisíc najetých kilometrů a přes x hodin stagehands a to nejdůležitější číslo 10162 tisíc spokojených návštěvníků!

Další case studies