COLOURS OF OSTRAVA 2023

Klient: British American Tobacco

Rok: 2023

Eventsupport: eventová kreativa

Festival Colours of Ostrava patří mezi nejlepší festivaly, které je možné v Čechách navštívit. Pro společnosti, které mají možnost mít na festivalu vlastní zónu jde o prestižní záležitost a proto ani British American Tobacco na takovém festivalu nesmí chybět. V industriální lokaci Dolní oblasti Vítkovice vypadá dobře téměř cokoli o to větší výzvou bylo vytvořit zónu, o které se bude mluvit!

Většina partnerských zón na CoO slouží jako chillout místa a proto je vždy cílem vytvořit prostor, kde se budou návštěvníci cítit dobře a budou zde chtít opakovaně trávit čas mezi koncerty. V případě open air akcí často vstoupí na scénu déšť a proto se celá zóna stavěla na lešenářské platformě, která zajistila komfort a čistotu i v případě nepříznivého počasí.

Na rozdíl od předešlých let jsme k zóně připojili i vedlejší prostor pod Bolt tower, kde vzniklo zastřešené sezení a další bar.Konstrukcí z lešení jsme také přemostili historické vagony vlaku a to hned dvakrát, tak aby byl prostor využit naplno

Na jedné z platforem byl umístěn 360 foto booth a na druhé stage pro DJ a interprety, kteří v Glo zóně vystoupili. Celé lešení jsme pokryli umělým trávníkem, postavili světelné kruhy a umístili Variable event boxy, pro zajištění kvalitní prezentace produktu. Součástí zóny byl samozřejmě i bar, kde se míchaly skvělé cocktaily.

Po celou dobu festivalu byla zóna nabitá doprovodným programem. V rámci festivalu se v naší zóně představili Emma Smetana a Jordan Haj, DJ Nobodylisten, Paulie Garand, Eddie Stoilow, Lazer Viking a stejně jako v loňském roce Milan Cais s Mardošou ze skupiny Tata Bojs.

Jestli zónu něco udělalo nepřehlédnutelnou, tak to byly světelné kruhy, které v rámci programu vytvářely světelnou show z dílny našeho osvětlovače Lubomíra Kostorka, který sebou přivezl techniku od Robe lighting, kterou skutečně využil naplno. Kruhy a světelná show se staly nejvyhledávanějším místem pro fotku na sociální sítě. Díky tomu se zóna a produkt samotný dostaly i do povědomí lidí, kteří na festival nezavítali.

Zónu navštívilo přibližně 6000 návštěvníků a znovu patřila mezi ozdoby celého festivalu. A celá zóna v číslech? 2 produkční, 1 osvětlovač, 1 zvukař, 6 techniků, 3 kamiony plné lešení, 1 dodávka, 12 lešenářů, 1000 lešenářských podlážek, 700 m2 umělého trávníku, 7 dní stavby, 4 dny akce samotná, 2 dny deinstalace, nespočet hodin příprav a meetingů.
GLO x Colours of Ostrava 2023

Další case studies