RED BULL DANCE YOUR STYLE

Klient: Red Bull

Rok: 2023

V letošním roce se Red Bull Česká republika rozhodl znovu uspořádat event Dance Your Style. Jedná se o mezinárodní akci, kdy výherci národních kol postupují do mezinárodního finále. Společně se společností Red Bull jsme tuto událost uspořádali již podruhé.

Jestli bylo v tomto ročníku něco opravdová challenge bylo to vhodné místo. Klient měl relativně jasnou představu, která se bohužel absolutně rozcházela s podmínkami majitele pozemků, kterým je hl. město Praha. My už jsme se s touto skutečností setkali a tak nás to vlastně ani moc nepřekvapilo. Hlavní město je dlouhodobě nepřístupné tomu aby se v centru a městských parcích pořádaly eventy pro větší množství lidí a to z mnoha důvodů.
První společný ročník jsme uspořádali v Kasárnách Karlín a pro ročník druhý bylo cílem celou akci posunout, jak doprovodným programem, tak počtem návštěvníků. Jako nejvhodnější lokace se ukázal prostor Bike Jesus na Štvanici, který disponuje velkým venkovním prostorem a zároveň je možné se přesunout do vnitřních prostor na následnou after party. Je také bezproblémově dostupný MHD i autem a vlastně téměř v centru Prahy.
Na místě jsme zajišťovali kompletní technickou produkci akce – stavba tribun a podia, jeho ozvučení technikou od L’acoustics a nasvícení světly od Elation Lighting. Dále jsme instalovali mobilní toalety, bezpečnostní ploty, zajišťovali záchrannou službu a úklid během a po akci. Společnost Red Bull je dobře známa svou enviromentální odpovědností, takže se jako vždy kladl velký důraz na třídění odpadu a jeho následný odvoz.
Přestože byl termín zvolen na polovinu června počasí nám ten den nepřálo a potkalo nás velké množství menších ale bohužel i větších dešťových přeháněk. Taneční komunita a její fanoušci jsou naštěstí srdcaři a tak je to od účasti a neskutečné podpory pro soutěžící tanečníky nemohlo odradit.

Akce měla fantastickou atmosféru a přestože se jednalo o taneční battle, podpora byla cítit všude, ať už mezi samotnými tanečníky a nebo od fanoušků. Těch fandilo při finále okolo 1200 a během celého dne se na akci otočilo asi 1800 návštěvníků. Výběr lokace a celkový feeling akce ocenilo i nadnárodní vedení společnosti Red Bull.

Další case studies