SERGEI BARRACUDA

Klient: British American Tobacco

Rok: 2022

O tom, že covid změnil fungování nejen naší společnosti, nikdo asi nepochybuje. Výrazná změna je přenesení do on-line sféry a to nejen pracovních meetingů ale také kultury a zábavy. Tato změna přinesla řadu nových možností, které jsme hodlali řádně využít do doby, než bude možné opět hrát pro velké davy.

Akce pro nás byla typickou spoluprací s dlouhodobým klientem, kterému se staráme o kompletní servis. Takže naše práce obsahovala vše od technických konzultací, zařízení stage, tisk bannerů, výrobu obrandovaného sezení až po vyřešení ANTIcovidových opatření.

Akce se odehrávala na stagi místní crew, což nám nahrálo ke spolupráci návrhu o tom, jaké jsou možnosti, aby to vypadalo podle našich představ. Potřebovali jsme vymyslet rozmístění LED segmentů, posílit zvukovou stránku a ozvláštnit osvícení speciální light instalací.

Aby si večírek všichni užili, vyšvihli jsme pro klienta i komfortní backstage, která byla doplněná barem a obrandovaným sezením.

Vzhledem ke covidové sezóně jsme akci podřídili aktuálním doporučením a nařízením, jako je měření teploty každého návštěvníka, rozmístění dezinfekčních stojanů i poctivé hlídání kapacity, což jsou dnes už běžné požadavky na každou kulturní akci.

Další case studies