VELO MINIVAN

Klient: British American Tobacco

Rok: 2021

Začátek roku 2021 nám přinesl zajímavou a poměrně nezvyklou zakázku. Jednalo se o přestavbu nové dodávky na obytné auto pro reklamní a propagační účely. Koronavirová opatření a s nimi spojené omezení cestování způsobila doslova boom karavaningu a cestování v obytných autech. V této situaci klient přišel s nápadem na custom přestavbu dodávky na obytný vůz. Koncept byl takový, že po uvedení do provozu bude vůz zapůjčován vítězům soutěží a promo akcí, které byly v režii klienta.
03
Začali jsme výběrem vhodného auta. Díky svým parametrům nám vyšlo jako nejvhodnější Fiat Ducato ve velikosti L3H2. Auto této velikosti dává záruku toho, že se i poměrně vysoký člověk může v autě bez problému postavit a zároveň je auto dostatečně dlouhé pro umístění veškerého vybavení, jako například sprchy.

Po výběru vozu jsme mohli přistoupit k prvním návrhům. Návrhy jsme postupně cizelovali, dokud nebyl finální přijat všemi s nadšením. Po odsouhlasení návrhů se mohlo přejít k realizaci. Interiér na míru vytvořil Adam Raiter z Raiter Wooden Products. Požadavkem bylo, aby byl vůz co nejvíce nezávislý. Z toho důvodu byla do automobilu nainstalována druhá baterie připojená na solární panely, umístěné na střeše.

04

Po celém autě jsme udělali 230 V rozvody se zásuvkami a s USB nabíjením. Zároveň jsme nechali nainstalovat nezávislé topení pro chladné večery. Samozřejmostí byl rozvod s ohřevem vody, a to jak pro umývání nádobí ve dřezu, tak pro sprchový kout. Cestovatelé měli k dispozici dvouplotýnkový plynový vařič, ledničku a wifi. Celé auto jsme na závěr nechali obrandovat dle přání klienta v Luna Atelier.

Auto jsme měli tedy po technologické stránce hotové, ale k uvedení do provozu ještě chyběla podstatná část, a to zanést všechny změny do technické dokumentace automobilu a oficiální schválení úpravy. Veškeré uvedené úpravy samozřejmě probíhaly dle platných právních předpisů a na vše potřebné jsme měli získané revize. Auto prošlo kontrolou bez problémů a všechna razítka potřebná k uvedení do provozu jsme získali.
Jelikož se vůz vytvářel především k propagačním účelům, a to zejména na sociálních sítích, velký důraz jsme kladli na výběr dekorací, aby vše vypadalo na fotkách perfektně. Teď už zbývalo pouze nakoupit příbory, talíře, cukr, sůl… Prostě připravit veškeré vybavení pro prvního výherce, aby si užil svůj víkend s Velo MiniVanem naplno.

Další case studies