COLOURS OF OSTRAVA

Klient: British American Tobacco

Rok: 2022

Festival Colours of Ostrava patří mezi nejlepší festivaly, které je možné v Čechách navštívit. Pro společnosti, které mají možnost mít na festivalu vlastní zónu, jde o prestižní záležitost a proto i British American Tobacco přišlo se zadáním na upgrade jejich poslední festivalové zóny tak, aby její návštěva byla pro všechny nezapomenutelným zážitkem a perfektním místem pro propagaci produktu Glo. V industriální lokaci Dolní oblasti Vítkovice vypadá dobře téměř cokoli a o to větší výzvou bylo vytvořit zónu, o které se bude mluvit!

Vetšina partnerských zón na COO slouží jako chillout místa a proto je vždy cílem vytvořit prostor, kde se budou návštěvníci cítit dobře a budou zde chtít opakovaně trávit čas mezi koncerty.

V případě open air akcí často vstoupí na scénu déšť a proto se celá zóna stavěla na lešenářské platformě, která zajistila komfort a čistotu i v případě nepříznivého počasí. Konstrukcí z lešení jsme také přemostili historické vagony vlaku a to hned dvakrát, tak aby byl prostor využit naplno. Na jedné z platforem byl umístěn objekt KVADRO od Milana Caise z Tata bojs a na druhé stage pro DJ a interprety, kteří v Glo zóně vystoupili.

Celé lešení jsme pokryli umělým trávníkem, postavili světelné kruhy a umístili Variable event boxy , pro zajištění kvalitní prezentace produktu. Součástí zóny byl samozřejmě i bar, kde se míchaly skvělé cocktaily.

Jestli zónu něco udělalo nepřehlédnutelnou, tak to byly světelné kruhy, které v rámci programu vytvářely světelnou show z dílny našeho hlavního osvětlovače Luboše Kostorka, který naplno využil techniku od Robe lighting. Kruhy a světelná show se staly nejvyhledávanějším místem pro fotku na sociální sítě. Díky tomu se zóna a produkt samotný dostaly i do povědomí lidí, kteří na festival nezavítali.

Po celou dobu festivalu byla zóna nabitá doprovodným programem. DJ sety, menšími koncerty umělců z Glorchestry, byla k dispozici graffiti stěna a pro vybrané hosty odvoz glo Raptory z festivalu až domů.

Zónu navštívilo něco málo přes 5000 návštěvníků a s čistým svědomím můžeme říct, že to byla nejlepší partnerská zóna Colours of Ostrava 2022.

Další case studies